Returnare Produse

Exercitarea dreptului de retragere

            Dreptului de retragere se exercită prin utilizarea > formularului disponibil pe site < sau prin trimiterea unei scrisori prin poștă sau prin e-mail la datele de contact afișate pe site cu declarația dumneavoastră fără echivoc de retragere. Pentru exercitarea dreptului de retragere este obligatoriu să includeți numărul comenzii (ID-ul comenzii) sau numărul facturii, numărul contului bancar / titularul contului bancar în care ar trebui să fie rambursată suma, și o declarație clară că vă retrageți din contractul de achiziție în cauză. Trimiterea formularului de retur pe email se face inaintea trimiterii coletului cu produsul returnat.

            Atragem atenția că în conformitate cu dispozițiile legale europene sunt exceptate de la dreptul de retragere, printre altele, furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, precum și furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

            În situația în care vânzătorul, în baza politicii sale, oferă pachete promoționale/oferte speciale sau acordarea unor produse cadou ca urmare a achiziționării unor produse, produsele produsele achiziționate în cadrul acestor pachete/oferte speciale nu se pot returna individual, ci numai sub forma în care au fost cumpărate, respectiv împreună cu bunurile cumpărare în cadrul pachetelor promoționale, a ofertelor speciale sau împreună cu produsul cadou.

            Obligațiile care revin în cazul retragerii

           În cazul în care bunurile returnate corespund specificațiilor celor expediate de vânzător și nu sunt deteriorate, astfel încât să poate fi utilizate în scopul vânzării, Carla Boutique se obligă să ramburseze toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea cumpărătorului,  inclusiv, după caz, costurile livrării, în termen de maxim de 14 zile de la data primirii produselor sau până la furnizarea dovezii că ați trimis înapoi bunurile, luându-se în considerare data cea mai apropiată. Rambursarea sumelor se realizează folosind aceleaşi modalităţi de  plată ca şi cele folosite de cumpărător pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care părțile convin o altă modalitate de plată, in aceeasi valuta in care a fost efectuata vanzarea. 

            Carla Boutique nu este obligată să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care cumpărătorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită.

            Returnarea banilor se va face într-un cont bancar furnizat de către client.

            În cazul în care părțile vor conveni, obligația de restituire a sumelor datorate ca urmare a restituirii produselor se stinge prin acordarea unui voucher de către Carla Boutique de aceeași valoare, cu care se vor putea achiziționa produse dintre cele comercializate pe site.

            Cheltuielile aferente returnării produselor vor fi suportate de către cumpărator, folosind același serviciu de transport (firma de curierat) cu care s-a făcut expedierea. Nu se acceptă colete cu ramburs sau a căror plată de transport nu a fost efectuată de catre expeditor.

           Conform normelor aplicabile, Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipulare alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a produselor. Astfel, nu se accepta pentru returnare produsele la care sigiliul atașat a fost îndepărtat, care prezintă modificări fizice, semne de purtare, lipsa etichetelor și a ambalajelor originale, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului .

            Coletele returnate care nu sunt protejate de un ambalaj extern al firmei de curierat sau al clientului, altul decat cel al producatorului, nu vor fi acceptate !

            În cazul în care indentifică unul dintre cazurile prezentate la alineatul anterior, Carla Boutique va notifica de îndată cumpărătorul, respectiv va returna la rândul său produsele achiziționate cumpărtorului și nu va mai fi obligată la nicio sumă de bani față de acesta din urmă. Cu toate acestea, ne rezervam dreptul de a accepta un produs returnat care nu se încadrează în termenii și conditiile noastre sau să reținem o sumă din valoarea bunului/produsului după evaluarea lui, întocmind un proces-verbal de evaluare.

            Clientul care a notificat Carla Boutique, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile lucratoare, in caz contrar, Carla Boutique considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

            Clientul este obligat sa ne informeze de decizia de returnare in maxim 48h de la primirea comenzii ! Clientul este obligat să înapoieze produsele la adresa noastră de retur nu mai târziu de 14 zile de la data la care a primit produsul/e comandat/e. Termenul este respectat dacă trimiteți înapoi produsul înainte ca perioada de 14 zile să expire. Produsul poate fi returnat numai prin modalitatea, respectiv compania de transport prin care v-a fost transmisă de către Carla Boutique. Puteți găsi adresa de retur pe eticheta cu adresa de retur, care este atașată pachetului livrat sau la datele de contact indicate pe site,  email :  customerservices@carlaboutique.ro, Str. Izvoarelor NR2 , catre MVS SRL, Departamentul de Receptie / Verificare Retururi, Botosani.

            Clientului care a notificat Carla Boutique pentru returnarea produsului, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Carla Boutique considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.